4 zasady efektywnych spotkań biznesowych
Zarządzanie organizacją i prowadzenie własnego biznesu to przede wszystkim kontakt z ludźmi, liczne spotkania i zebrania. Od ich efektywności zależy...
Czytaj dalej
4 zasady dotrzymywania słowa w niepewnych sytuacjach
W życiu i w biznesie chcemy być postrzegani jako osoby wiarygodne i dotrzymujące słowa. Niestety, zwłaszcza w coraz bardziej niepewnych...
Czytaj dalej
5 zachowań rujnujących reputację specjalisty
Podnosisz swoje kwalifikacje, doskonalisz kompetencje, analizujesz trendy w branży. Wszystko po to, by stać się prawdziwym specjalistą w swojej branży....
Czytaj dalej
5 elementów budujących reputację specjalisty
Określenie specjalista, a jeszcze częściej ekspert, odmieniane jest przez wszystkie przypadki. Każdy kto chce zaznaczyć wyjątkowość swojej pozycji w branży...
Czytaj dalej
Jak pielęgnować relacje online?
Świat mknie do przodu, a my za sprawą dostępu do internetu i mediów społecznościowych, coraz więcej relacji zawieramy online. Jak...
Czytaj dalej
Jak zbudować dobrą atmosferę spotkania biznesowego?
Kiedy organizujesz spotkanie, starasz się zrobić dobre wrażenie, wybierasz eleganckie miejsce, albo dobrą restaurację. Czy to wystarczy, by rozmowy przebiegały...
Czytaj dalej